Rospinning

Rospinning starter op ultimo oktober 2024.

Kollund Roklub tilbyder ro-spinning til musik på ergometerroningsmaskiner.

Vi spinner på hold og nyder musikken og fællesskabet samtidig med, at vi får sved på panden. Der er plads til 5-7 på holdet (afhænger af aktiviteten), der ledes
af en uddannet instruktør. Vi tæller km på rokort.dk og vinterens rospinner, der har klaret flest km bliver tildelt vores vandrepokal, når sæsonen slutter ultimo marts.

HVEM?

Børn/unge fra 5. klasse kan deltage og opad er der ingen øvre aldersgrænse. Du kan også sagtens deltage, hvis du ikke ønsker at benytte dig af tilbudet om at komme på vandet om sommeren.

HVORNÅR?

Træningen foregår i Kollund Roklubs lokale på Molevej 18A - se aktivitetskalenderen, hvor du ser hvilke hold der er oprettet og hvorvidt der er plads.

Hvad koster det?

De første 2 gange er prøvegange og skal være sammen med en instruktør. Gennemfører du dem og melder dig ind i klubben, får du resten af sæsonen til kr. 400 kr. for børn / 850 kr. for voksne. Du skal altid gennemføre et kort introkursus før du må melde dig på de eksisterende hold. Du bliver kontaktet vedrørende dette, når du har tilmeldt dig.

Hvordan tilmelder du dig?
Via hjemmesiden når ny sæson starter ultimo oktober 2024