Lån af både

Reservation

Henvendelse om udlån af klubhus og både sker til gæstekontaktpersonen via mail (se under kontakt/instruktører).

Udlån af klubhus

Klubhuset udlånes som hovedregel kun til klubber under DGI, DFfR og DKF. Det er ikke muligt at låne klubhuset til private fester. Ej heller for medlemmer.                         Endvidere er det grundet manglende myndighedsgodkendelse, heller ikke muligt at benytte klubhuset til overnatning.

Som hovedregel udlånes klubhus m.v. kun til en klub ad gangen.

En klub kan som hovedregel maksimalt låne klubhuset m.v. 2 gange årligt.

Prisliste

For leje af både opkræves følgende beløb (DFFR's takster) :

• 55 kr. pr dag pr. sæde.
    -----------------
  • 100 kr. pr dag pr kajak inkl. alt udstyr

Henvendelse

Ved leje af robåde kontaktes Betty Dideriksen pr. mail (finder du under menupunkt kontakt/bestyrelse). Du vil så hurtigst muligt modtage besked pr mail, om det er muligt at leje en robåd den pågældende dato.

Ved leje af kajakker kontaktes Anne Thomsen pr. mail. (finder du under menupunkt kontakt/bestyrelse). Du vil så hurigst muligt modtage besked pr. mail, om det er muligt at leje en kajak den pågældende dato.

Betaling

• Gæstekontaktpersonen afkræver betaling af den gæstende klub senest ved afrejse, eller
  • Beløbet indsættes på klubbens konto ledsaget af en specifikation for beløbet.

Skader på materiel/hus

I tilfælde af skade på enten hus eller materiel vil gæsten og/eller dennes roklub blive draget til ansvar.